niedziela, 14 sierpnia 2011

KOBO LUMINOUS BAKED COLOUR


:))


Dzisiaj mam do pokazania produkt firmy Kobo.

Nigdy dotąd nie miałam okazji używac produktów tej firmy,co prawda jest to stosunkowo nowa firma,natomiast obok szafy Kobo w drogerii Natura przechadzałam już jakiś czas.Postanowiłam,że w końcu coś sobie wybiorę i padło właśnie na ten cień.

Jest to cień wypiekany do stosowania na sucho i na mokro.Jak gwarantuje producent ,cień pozwala uzyskac niezwykły efekt rozświetlenia oraz blasku.

                                                                  Odcień- 308 India Rose

Teraz czas na moje zdanie o tym produkcie.

Plusy:
-dobrze napigmentowany;

-dobrze rozprowadza się na powiece;


Minusy:
- osypuje się;

-zbiera się w załamaniach;

-do stosowania tylko z bazą,bez niej nie utrzymuje się długo;

-za taką cenę (19,99 zł) można kupic lepszy produkt.

Podsumowując :Zawiodłam się ,cieni wypiekanych już więcej nie kupię.Może skuszę się kiedyś na inny produkt,dam tej firmie drugą szanse.:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz